Een blog over waarom je een mix van mediakanalen moet zetten in je recruitment marketing mediaplan.
Na een meervoudige onderhandse aanbesteding heeft Provincie Zuid-Holland gekozen voor Brandmannen als dé partner voor al hun recruitment marketing van de komende (maximaal) 3 jaar.
De aanbesteding werd 17 april gepubliceerd en werd verdeeld in een aantal onderdelen, zoals data, werkwijze en advies op bepaalde (moeilijke) profielen. Uiteindelijk kwam Brandmannen met de hoogste scores uit de bus. De definitieve gunning volgde op 16 juni.
Volgens Marco gaat het bij Zuid-Holland om een heel fijne klant. ‘Het is toch de grootste provincie van Nederland. Er gebeurt onwijs veel, onder meer in de haven van Rotterdam. Er zijn ook veel specialistische vacatures. Dat maakt het mooi om daar met recruitment marketing echt het verschil voor te kunnen maken. Daar zijn we heel trots op.’
Een blog over waarom je een mix van mediakanalen moet zetten in je recruitment marketing mediaplan.
Met de ingang van Google Analytics 4 je eigen database opbouwen? Krijg inzicht in je doelgroep met Google server-side tagging!
Ook jij kunt succesvol cookieless recruiten. Hoe doe je dat zonder third party cookies met behoud van meetbaarheid?
Kunnen we je helpen met recruitment marketing en employer branding? Laat je gegevens achter, dan nemen we contact met je op!